Gå til innhold

Noen spm angående A4 98mod

Ranger emnet

Concker

Anbefalte innlegg

Hei, Da har det vist blitt en Audi A4 2.4 Quattro på meg siden jeg ville ha noe med litt mer motor og rustfritt kontra gode gamle omegaen min.

Skal hente den på tirsdag så bilder kommer da :)

Uansett var det litt småplukk med den, ikke noe grove saker men litt småtteri jeg har tenkt og fikse på og har noen spm angående dette.

Det første er at "Remoten" på nøkkel ikke fungerer da han har kobla ut alarmen pga den vist begynte og skrike uten grunn så han har kobla av denne ledningen, og da vil dette påvirke at knapp på nøkkelen ikke fungerer på sentral låsen, Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for og få alarm og nøkkel til og fungere igjen?

Det andre er at det sitter innvendige plastikk lister i "treverks look" Dette er noe noen liker men jeg hater og ha treverk i biler, synes det bare er utrolig stygt, så om noen vet hvordan jeg kan demontere listene innvendig slik at jeg eventuelt kan trekke listene med en folie eller sette inn andre lister?

Så til slutt skal jeg ha nye felger på dem da de orginale var 15" og ikke så spesielt bra ut, så jeg har tenkt og ha 18", Noen som har forslag til hvilke type dekk/felg dimensjon osv jeg burde ha på sommerdekkene på denne bilen? Det skal også på coilovers på den etter vinteren så er viktig at jeg kan få bilen relativt lav selv med 18" men det skal også være innenfor reglene slik at jeg kan få alt godkjent i vognkort.

I bilen sitter det Audi Concert bose anlegg og jeg har tenkt og bytte ut denne med min alpine cde-102RI, Er det noen overganger/monterings ramme jeg trenger ?

Takk.

Endret av Concker

Audi A4 Sedan, 2.4l Quattro 98"

------------------------------

Opel Omega B 2.0 16V 95"

------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider