dnn1991 Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 hei, for noen måneder siden kjøpte jeg en audi 100 1990 5sylindra 2.0E, eneste som erger meg med bilen er at brekke er såpass løst... er det noen måter jeg kan stramme det på, så jeg slipper å dra det gjennom taket=p ? er ikke akkurat den beste mekaniker, får som regel hjelp, men lurer bare på om det er håp, om det er dyrt eller lignende... takk for hjelpen=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escrot Skrevet November 6, 2010 Rapporter Share Skrevet November 6, 2010 Har du quattro må du slippe ned mellomakselen litt, og bare skru på den mutteren som leder til håndbrekken under bilen. Sjekk at ikke calipere eller wire er ødelagte da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dnn1991 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 snakked med en kompis som har litt peilig, og han mente jeg må bytte spindel. stramme brekket ville ha null effekt. er dette noe lett oppgave? hvor kan jeg kjøpe en spindel(eller 2? hvor mange man trenger?) btw har ikke quattro, bare standard=) Takk for hjelpen=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg