Enojo Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Heisann! Skal bytte fronthøytalere på Omega B 1997 mod, og lurer på hvordan man får av dørtrekket foran på greiest måte, uten å ødelegge noe :) Veldig greit med steg for steg anvisning, om noen ville vært så greie å tatt seg tid :) En annen ting jeg lurte på var angående displayet som viser temperatur osv. Dette er hos meg ikke-fungerende, og viser bare noen få pixler. Jeg så forøvrig en lenke om hvordan man fikset dette, men den lenken var dessverre død. Om noen hadde hatt bryet til å fortelle hvordan, ville jeg satt stor pris på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enojo Skrevet September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Bumper denne ettersom det haster litt mer, spesielt med dørtrekkanvisningen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Dra ned til Bilextra, mekonomen eller Biltema og kjøp deg ei Haynes bok til bilen. Der står det meste forklart. Hvis du kan vente en dag eller to skal jeg komme med detaljert beskrivelse på hvordan, har ikke tid nå. Kjøp boken, verdt hver krone :) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enojo Skrevet September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Kan vente litt ja :) Uansett takk for forslaget, skal skjekkes ut neste gang jeg er i nærheten av en slik butikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Dørtrekket er festet med skruer på undersiden langs trekket (du kjenner det ved at det er hull i trekket) og på siden ved dørlåsen. Så må du dra ut halve delen på dørhåndtaket, pass på at du presser det litt ned før du drar det ut så du ikke knekker det. En skrue på innsiden der. Vipp ut lokket ved dørhendelen. Skrue bak der også. Ellers er det festet med skruer under et par små blendelokk fremst på trekket. Diskant-dekselet drar du rett utover. Når du har fjernet alle skruene drar du trekket litt ut og rett opp. Trekket er skruet noe hinsides :p Pass på å få skruvd ut alle skruene på undersiden av trekket. De er litt gjemt. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enojo Skrevet September 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Når du skriver diskant-dekselet, mener du da den høytaleren nede i døra? Ang. dørhåndtaket, hva mener du med å dra ut halve delen? (Kan hende det er en smule komplisert å forklare) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Når du skriver diskant-dekselet, mener du da den høytaleren nede i døra? Ang. dørhåndtaket, hva mener du med å dra ut halve delen? (Kan hende det er en smule komplisert å forklare) Tenker på selve håndtaket i døra, hvis du ser på det så er halve håndtaket i sånn myk polstret greie, denne drar du ut. Elendig bilde, men du ser der jeg har markert med rødt: Diskant-dekselet tenker jeg på den lille høytalleren øverst ved vinduet. Rett ved A-stolpen når døra er igjen for å si det sånn :p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enojo Skrevet September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Sehen, har du noe mer å tilfølye? Skal montere i morgen, så om du ville legge til noe, go ahead! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg