rune83 Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 På biler jeg har hatt har det vært blokkvarmer, på omega`n 2,5 v6 jeg har kjøpt nå så sitt det vannvarmer/ kolbe i vannslange. noen som vet om det fungerer like bra som blokkvarmer?? Det er vanligvis skikkelig kald her om vinteren, og er avhengig av en bil som starter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sehen Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Omegan starter lett ned mot minus 40 med helsyntet og bra batteri, så det er ikke noe prob. Slange varmer hadde jeg på alle de gamle Renaultene, og det fungerte veldig bra. Når vannet blir varmt sirkulerer det på samme måte som i blokka, men regn med en halv time extra innkobling. Når det ble under 30 brukte jeg å ha den på ca.2 timer. Funket fint det :) Siter På ALKOHOL (E85) Omega 2,0-2,5V6 98mod. Drifting along slippery roads!!! Omega 2.0 94mod. Prosjekt :) Snart spiker !! Spiker nå, hvil i fred :) Astra F2 95 mod. 1,6 16V Bruksbil Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Høres bra ut;) da blir det helsyntetisk ved neste oljeskift;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Slangevarmer er ikke likebra, men det funker ok om korrekt montert, må ha fritt leide oppover mot motorblokka. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg