ergo-a Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Jeg trenger en ny differential til min MB 300 TDT 4-matic 1993. Nå lurer jeg på om det kan passe med diff fra andre modeller av MB. Det må være eksakt samme utveksling som originalt ellers blir det surr med 4-matic systemet. Er det noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Du har postet denne under lastebiler. Er E-klasse, right? Flyttern dit så får en av gutta som kan bedre flytte rett om jeg bomma... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Du trenger klokka bak, den må være fra enten 300TDT 4-matic eller en vanlig 300TDT med ASD, 2.65:1-utveksling Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg