Grill82 Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Hei... lurer på kordan eg får vekk plastikken i midt konsollen på octavia 02 modell, sånn at eg kommer til skruen for og stramme håndbrekket? på forhånd takk hilsen en amatør:) toyota carina 92 skoda octavia 02 Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
båten Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 albustøtten mellom mellom forsetene rettes OPP. Vipp ut plastdekselet på venstre side.Løs skruen i leddet.Det er bare en av de.Dra opp støtten,og strammeskruen ligger der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Sånn for tipset sitt skyld så skal du ikke stramme håndbrekket ved strammeskruen. Da strammer du vaieren, så når klossene/bremseskoene blir slitte vil vaieren bare bli veldig slakk. For å stramme brekket må du stramme ved trommelen evnt under bilen alt etter hvor stramminga er på denne bilen. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
båten Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Ja,det er riktig.Men i dag kom bilen fra EU kontroll.Det var annmerket at H-brekken var slakk.Mekaniker sa at man kunne stramme på mutteren ELLER skifte hele caliperen(1950.- kr) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 (endret) takk for tipset:) bremsene er ganske ny, men får prøve og stramme litt på vaieren og finne ut hvor eg strammer håndbrekket:) Endret Oktober 5, 2010 av Grill82 Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg