Sofus Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Tenkte å legg ut litt bilder og tekst om mi "sky"line :) Slik at dere kan følge me litt :) Bilen er er Skyline R33 Gts-T 1994 mod. Farge: Hvit Motor : RB25DET Girkasse : Orinal. Understell : Tein Super strett. Eksos : Trust/ grex 3,5 " Turbo : Garrett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Da jeg kjøpte bilen var dette gjordt. DTA S60 Datasprut Apexi AVC-R boostcontroller Garrett GT3582 turbo Topmont grenrør Custom downpipe GReddy eksos GReddy Intercoolerkit Turbosmart Wastegate Turbosmart BOV Walbro 255l/m bensinpumpe KN luftfilter Spec Steg 4 clutch Tein SuperStreet Coilovers WORK 8,5 og 9,5x18” felger Redline olje over hele linja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Da jeg kjøpte bilen var den rimelig orginal og kjedelig innvendig. Siden den tid har d skjedd litt me inntreiøret :) Jeg har : Sydd om stolene. " sort/hvit sky" Trekt opp dash trim me 3M carbon folie. Momo Ratt, pedaler og matter. Nismo Carbon Girkule. Div digitale målere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 (endret) Slik så d ut i motor rommet når jeg kjøpte bilen :) Kan vell ikke akkurat si at d ser riktig slik ut nu lenger :) Har skjedd en hel del siden den gang :) spec: Blokk borra 0,5 mm = 2565cc og toppdekket, pusset innvendig(alt av støpeskjegg og porer er polert vekk for sterkere blokk og bedre retur av olje) ACL race lager Wiseco smidde stempel med coating på skjørt Ca 9,5:1 kompresjon Total seal ringer med tilpasset ring-gap. Crower "I-Beam" råder med spesialbolter ARP studs til topplokk. Nye originale bolter til rammelager. Fin std. veiv balansert av SIMO Østersund, polerte lagerflater N1 Vannpumpe Nismo 65* termostat N1 Oljepumpe Topplokk ombygd til mekaniske løftere Tomeis verste mekaniske kammer 270* 10,25 løft (x2) Tomei doble ventilfjærer og spesial retainers(10.000 rpm) CatCams mekaniske løftere Kanaler portet av Fannrem Motorverksted Ventilseter og ventiler slipt til race spec. ACL MLS toppakning/pakningssett Kommer flere bilder etterhvert :) Endret September 13, 2010 av Sofus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 (endret) Har nylig solgt garrett 3582 turboen, 38 wg, grenrøret, downpipen og 740 nismo dysene. Så nu går jeg bare å venter på di nye delene :) Endret September 14, 2010 av Sofus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esmyr Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Korsen turbo vart da no? Siter ___________________________________________ Prosjekte mitt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=157839 Prosjekt 2: http://www.bilforumet.no/golf-ii/168642-golf-2-1-6c-84-mod-totalt-forvandlet-arbeidsbil-blir-jentebil-nye-bilder-7-sep.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Nå kommer vell snart pakken me Fuel railen og radiator slangene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 de her så bra ut :) gleder meg til å se mer:) stå på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Ble vist litt trangt om plassen :P Har fått tillpasset 3" rørene fra turbo til intercooler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Wastegate. Har nå sveiset på v-band flensen til Turbosmart 50WG`en. Har oxo laget en del av røret til WG eksosen. i 50mm Rustfrittstål. 3,5" Røret til downpipien er nesten ferdig tilpasset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo flerogførr Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Kjempe prosjekt dette her:) Elsker 6`er med blåsehjelp og screamerpipe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet September 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Kjempe prosjekt dette her:) Elsker 6`er med blåsehjelp og screamerpipe:) :) Ja d e fin lyd av 6era :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Jævlig rått, skal bli gøy å følge med her :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg