ZyNTeX Skrevet Mars 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 Men bare for å ha spurt, du har ikke noe bilde av bilen denne motoren skal i også? Kan ikke huske å ha sett så mye av den akkurat :wonder: Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Lurer jeg og på. ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 http://sommertreff.no/images/phocagallery/vartreff2011/thumbs/phoca_thumb_l_V%C3%A5rtreff2011%20(18).jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Må få sitte på en runde under ACR ;) Om jeg får bytta girkasse før juni på bilen skal jeg utpå selv, har ikke så stort og stille med men er gøy alikevel! :D Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 Kan kansje ordnes :) Må få sitte på en runde under ACR ;) Om jeg får bytta girkasse før juni på bilen skal jeg utpå selv, har ikke så stort og stille med men er gøy alikevel! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 Bilen er hvit... Men skal jeg skal helfolier den ... Hva syns dokker Hvit perlemor ? [ATTACH]28777[/ATTACH] eller Blå børstet alu ? [ATTACH]28778[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 Blå børstet alu! Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 +1 til han over meg her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 børstet blå Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 Blir nok ganske så enstemt dette, da jeg også sier blå. :thumb Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mars 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 Hvit perlemor. Eller kanskje carbon look kunne ha vært no? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 (endret) Ja da var valget gjordt, og folien bestilt :D så nu e d bare å vent i spenning, å nei d har æ ikke tid te. Motoren står jo enda ikke i bilen :P Men den skal inn i påsken :D Endret Mars 29, 2012 av Sofus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 (endret) Nu er endelig branketten til tennings telleren og tall kransen kommet på plass :) Siden d nye Ross reim hjulet en av aluminium og tannkransen til Elektomotiv coilene er av stål, Måtte jeg modifisere litt. Så da var d bare å måle og få skjert ut en senter til tannkranser i vannjetten. Etter på ble den dreiet til eksakt rett dim og tykkelse med rett fals slik at den passer inn i ross hjulet. Å siden tannkransen har vært brukt tidliger på d gamle reimhjulet, har vi dreiet opp senter, slik at d ikke bli kast :) Så sveiset vi sammen delene :) Å til slutt ble delene lakkert :) [ATTACH]28868[/ATTACH] Endret Mars 29, 2012 av Sofus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 (endret) Når d gjelder føleren til tenningen var den montert på den gamle bunn pannen. Men siden den nå er byttet ut, og siden bytting av reimer ble komplisert siden jeg måtte under bilen. Har jeg flyttet føleren "inni servo remein" Ac brankettet ble montert på blass igjen, og den nye adapter platen ble montert " den er forresten oxo vannjett laget". branketten er laget i 5mm alu og hullene er gjenget opp til føleren. skivene i mellom feste og branketten er laget av acryl og utskjert med laseren på jobb :) Til slutt ble d gjordt litt små justeringer og delen ble lakket :) Endret Mars 29, 2012 av Sofus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2012 I Morgen skal bunn pannen montert m alle skruene og pakkning. Og Olje kjøler sandwitsen skal tilpasses :) Så skal motoren inn i bilen igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg