Sofus Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Endelig e delan kommet :) Så nu e det bare å hiv sæ rundt å monter i sammen motoren igjen :) Gleder meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Bilder! :d Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 gleder meg ;) x 2 Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 (endret) Endret Februar 29, 2012 av Sofus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 Da va delan levert til varghaugen motor. Dær skal crank colaren monteres på veiva, og Motoren skal monters sammen igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 I dag har jeg vært å kjøpt inn div verkøy :) Motor bokk og justerbart motoråk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 I dag har jeg vært å kjøpt inn div verkøy :)Motor bokk og justerbart motoråk :) Gleder meg til bildeoppdatering :D Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissJF Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Gleder meg til bildeoppdatering :D x2 :D Siter VW Passat 2.0 TDI Variant 06Volvo v40 1.8 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Februar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 (endret) Kjem vel film når bilen er på vegen att? Endret Februar 29, 2012 av Papi. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 Ja da har vi gjordt unna en del jobb :) I dag har vi maskinert ner den delen på veiva som måtte bortm slik at crank colaren kunne monteres :) Bilde av veieva i dreibenken. Dette bilde viser en ferdig dreiet veiv, klar til montering av crank colar. så ble crank colaren varmet opp og slådd på plass :) Så borret vi hullene til sett skruene og gjenget opp hullene, og skrudde di fast mæ locktite :) Ellers så har blocka og veiva samt en god del andre motor deler fått en kraftig vask :) Før etter Siste som ble gjordt i dag var å montert tilbake underspylingsdysene og veiva nik nye veivlager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2012 (endret) I løpet av noen dager nu så skal vi montere i sammen resten av motor innmaten. "råder/lager/pakkninger/osv" Så skal jeg ta motoren "hjem" og montere på plass resterende deler slik som: innsug, grenrør, turbo, bunnpanne, toppdeksel, slanger, osv. Gleder meg :) Endret Mars 9, 2012 av Sofus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg