IngvildK Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Hei! Jeg sitter nå og har lyst til å kjøpe min første bil. Men forsikringssum stopper meg. Jeg er 18 år og bilen jeg tenker på å skaffe meg er en '98 Opel Corsa, 160000 km. Har noen peiling på hva det vil koste å forsikre denne? Ingvild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 T en ringerunde til forsikringene og si at du sjekker priser, så ser du hvilke priser d kan få, ellers så kan du sjekke priser på nett, regn med 20% bonus til å begynne med. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Det er lurt å ta en ringerunde ja, siden prisene varierer veldig. Hvis du er tilknyttet en organisasjon som LO eller NITO, kan det vanke rabatter. Ellers er det nok ikke den aller dyreste bilen å forsikre det der, og jenter på din alder får også mye billigere forsikring enn gutter på din alder (hvis ikke dette har blitt endret nå da) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IngvildK Skrevet September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Jeg er tilknyttet LO, ja. Skal ta meg en ringerunde, takk for tips :-) Men sånn av nyskjerrighet: kan dere si en ca.-pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 Vi kan jo gjette da. Prisene varierer veldig ut fra alder, kjønn, bosted, kjørelengde, biltype/modell, ønsket dekning osv. Så det er nesten ikke noe vits i å spørre noen andre enn selskapene selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leraand Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Vil anbefale deg å holde deg langt unna IF ihvertfall, de har den verste kundeservicen jeg har vært borti, og surrer som søren. Fant ut at de hadde lagt på delkasko på ansvaret mitt, uten å snakke med meg! Fikk rettet på det nå i forbindelse med skade da jeg var i daglig kontakt med de... Så et relativt nytt forsikringselskap som ihvertfall var dritbillig: www.nemiforsikring.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 gjensidige eller storebrand kan jeg anbefale! og som det sies over, hold deg unna if! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Har da god erfaring hos if jeg.. Men vil tro prisen vil bli rundt 4000 med delkasko og 12000 i kjørelengde.. Tror ikke if vil ansvarsforsikre ungdom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg