Gå til innhold

Er dette bra pris? Golf 3

Ranger emnet

melonen1

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23445053

Har vært og prøvekjørt denne i dag. Den ser grei ut, men er litt rust i hjulbuen og nede på en dør (standard på Golf 3)

Syns likevel den er litt dyr? Men har ikke så mye peiling på Golf og priser. Skulle få omreg inkl. om jeg bestemte meg før 10 i morra.

Skal jeg slå til?

Volkswagen Golf IV 1,4 -98

x: Volvo 240GL 2,3 -89

x: Volkswagen Transporter -74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var spesielt billig iallfall. Iom. at bilen "Selges som den står til redusert pris uten garanti." er det vel ingen grunn å handle den på butikk? Fordelen med å handle på butikk framfor privatpersoner er jo hovedsaklig garantien, og derfor er gjerne bilene dyrere i butikk. Problemet her er jo at du ikke får med garantien... Ville tenkt meg nøye om iallfall, og sjekket både finn.no og autodb.no før jeg handlet.

'98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg solgte min '97-modell for 30000 for 2 år siden. Den hadde gått omtrent det samme. Da er det ihvertfall for dyrt med 36000 nå...

Mitt tips; skal du absolutt kjøpe golf, så ikke kjøp en som har gått over 200 tusen. Med mindre bilen er ekstremt godt vedlikeholdt, risikerer du å kjøpe deg problemer.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider