Omega<3 Skrevet September 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Haha, ja va diffen eg meinte!. Er litt ulyda i den, sikkert slark.. ska skru opp å sjå. Calipteren henger bom fast, jekka den opp istad og prøvde å snurre hjule rundt, men hadde ikje kjangs i helvette. Mn har ein litt ber ligganes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdafiksn Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Nei einaste sjangsen du har er med eit spitt eller kjøyre med full gamp, hmmm høyrest ut som diffen er gåen ja.... kan jo ver litt oljemangler då... Sjekka blinklys olja? Siter 1986 Ford Sierra 2l sugetrimma 1979 Chevrolet Malibu Classic V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Blinklys olja e skifta, blinka ber no :-p Calipter ska eg byta ut me ein anen, so skifta olja i diffen å sjå om da blir mindre ulyda. So får eg sjå om eg får tak i 3000 fangar ellers Lotus fangar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet September 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Nokon so har ein 3000 Fangar bak og framme til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg