Gå til innhold

feste lastavhengighetsventil golf 2 88-?

Ranger emnet

Zebbe

Anbefalte innlegg

Heisann du der som leser.

var på eugodkjenning med bilen og fikk mangel på att ikke "staget" (antar det "staget" er fjæra og festet til den) ikke var der..noe den forsåvidt ikke var, så jeg kjøpte ny fjær og feste til den.. men sitter nå med ett litet problem.. hvor og hvordan skal denne sitte?

er det sånn att festet til fjæra sitte fast i ett stag unner bilen eller noe sånt? har ikke noe stag unner bilen. men må vel gå ant og sveise noe feste?

og hvordan justerer jeg dette igjen?

Vært til stor hjelp om noen kunne lagt opp ett bilde av hvordan dette sitter og ser ut og lagt opp.. jeg tar bilde så fort jeg kommer hjem fra skolen så dere lesere får se hvordan det ser ut til meg også.:)

har lett på google og forumet og ikke funnet noe om dette, og er vel noen andre som lurer også ;P

What About the good things Hitler did?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dsc01274r.jpg

sånn ser det ut.. ;):P dårlig bilde men ser forhåpentligvis .. :P takk for svar btw! ;D ser ikke ut til att jeg har det festet som sitter i bakstillingen dær :S

men har den fjæra også ett annet rart feste.. dsc01277lg.jpg

som ser sånn ut? :S

Endret av Zebbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dsc01274r.jpg

sånn ser det ut.. ;):P dårlig bilde men ser forhåpentligvis .. :P takk for svar btw! ;D ser ikke ut til att jeg har det festet som sitter i bakstillingen dær :S

men har den fjæra også ett annet rart feste.. dsc01277lg.jpg

som ser sånn ut? :S

får si ifra om du trenger fjørfestet (nr 9 på bildet).. så har jeg liggende. din mot en 50lapp pluss porto :) kan sendes i en boblekonvolutt ved forskkuddsbetaling

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får si ifra om du trenger fjørfestet (nr 9 på bildet).. så har jeg liggende. din mot en 50lapp pluss porto :) kan sendes i en boblekonvolutt ved forskkuddsbetaling

fjørfestet trenges! det festet jeg har nå tviler jeg på att jeg kan bruke så;D kan betale betale ikveld og evt sende festet imorgen jeg.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider