Piron Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Hei. Har kjøpt meg en gammel (96) S40 som jeg skal bruke som vinterbil. Men, som alltid er det kjekt å hive på litt ting som strengt tatt ikke er nødvendig. Kunne tenkt meg noen tåkelys foran. Er det noen som vet hva som skal til for å få dette til å virke? Har fått fatt i bryter fra Ebay pluss jeg ser at det allerede er lagt opp ledninger fra fabrikk. Testet dette, var ikke strøm til lysene, trenger jeg et ekstra rele? Er ikke så veldig bevandret i Volvo verden, så all hjelp er til nytte. :) Hvor er det greit å skaffe karaosserideler? "leppen" foran på bilen min er vekke, knust antar jeg. Pluss forrige eier har bulket venstre skjerm, så en ny (les brukt) hadde ikke vært å forakte. Takk for hjelpen! Mvh. Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NinJaFLiPP Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Slik som jeg har forstått dette , må man inn til fabrikk så dem får aktivere bryteren i bilen ,for du har vel en ferdig knapp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NinJaFLiPP Skrevet Oktober 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Deler til s40 finner du på bil1din.no f.eks og på finn.no , dele biler i flust :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Piron Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Takk for hjelpen. :) Sender en forespørsel til Volvo jeg, hvis det er sånn at den må på verksted for å aktivere de, går jeg nok for noe hjemmemikk med en skjult bryter tenker jeg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg