Gå til innhold

Ny film fra DC Shoes med Ken block.

Ranger emnet

Omegamann

Anbefalte innlegg

Blir like forbauset hver gang jeg ser noen filmer fra han der altså.. :|

Vel, jeg synes jo det er underholdende å se på, i aller høyeste grad.

Men tenk bare om du selv hadde hatt mer penger enn du greier å bruke opp, en liten bil med firehjulstrekk og 650hk, samt en nedlagt flyplass til å øve på..

Da hadde du sikkert fått til en og annen grei sladd du også?

Poenget mitt er at den filmen er jo satt sammen av hundrevis av klipp! For alt vi vet har han brukt ett år på å lage den! (og 29 fiestaer!) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått! han har ikke hatt mange forsøk på denne filmen, det ser du på sporene.. husk at for hver runde rundt de tønnene som blir det fire spor, jeg ser 3-4 forsøk på det meste..

jeg er imponert og syns han er rå! leverer alltid!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er flink bak rattet på en bil eksisterer det ingen tvil på!

Men, tenk deg at DU og hadde hatt en sponsor som plutselig kunne sendt deg en mms med et bilde av en fiesta og under det hadde det stått noe ala dette. "Hey, kom å sjekk den nye bilen din og prøv den en tur a!" uten å selv lagt inn ei krone?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kan kjøre, uten tvil... men dette begynner å bli kjedelig.

Dette har vi jo sett ørten ganger før på de tidligere videoene?

Jaja, som sagt, flink er han hvertfall :)

nei, det er ikke kjedelig overhodet.. sladding på rudskogen er tafatt ja.. men dette er LITT mer bilkontroll enn hva de selvutnevnte verdensmesterne på rudskogen får til!

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er ikke kjedelig overhodet.. sladding på rudskogen er tafatt ja.. men dette er LITT mer bilkontroll enn hva de selvutnevnte verdensmesterne på rudskogen får til!

Jeg hører hva du sier...

Forskjellen er vel heller at på Rudskogen får man "the real deal", mens her blir vi servert en syv minutter lang film med millionbudsjett, som (tidligere nevnt her i tråden) er satt sammen av 146.000 forskjellige klipp for at det skal være mest mulig action, action og action.

Og fungerer det? Helt klart, det ser jo tøft ut. Men allikevel stengte jeg den etter to minutter da dette var kjedelig. Som sagt, sett det ørten ganger før, og alle er i ekstase hver gang han slipper noe nytt. Så tydeligvis fungerer promoteringen hans... :)

Jeg ble virkelig imponert da jeg så den første filmen han lagde (Gymkhana 1), om jeg så bort i fra disse 146.000 klippene som sagt. Allerede når Gymkhana 2 kom begynte det å bli kjedelig.

Men, hver sin lyst... :thumb

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, enig der. Første filmen hans var bare syk..

Men liker at han ikke gir seg, er jo noen nye elementer og kjøreruter i hver film. Men folk sitter 8 timer hver dag på rudskogen for å se slitne 200'r, så da er det ikke overraskende at block er populær når han faktisk leverer mer underholdning indirekte via nettet, i forhold til hva andre leverer i virkeligheten:)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider