GnarKiLL Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Lurer på om Ken prøver seg på denne. IdXJYc4CpXA Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Fet nok video, men den første er den beste. Likte også den første bilen best, men det er min mening :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Da forlanger jeg at noen hiver inn en one-shot inboard video fra en tilfeldig bil som gjør noe sånt. Gjerne Block sin bil. :) Før satt jeg og så mye på hele runder fra ringen. Men ble jo lei av det etterhvert også. :chairshot Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 HAH! buuDgLRWCps Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg