poliq Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Ser overhodet ikke noe poeng i å kjøre forbi politibiler. Ligger de også i fartsgrensen, oppnår man bare verdens tregeste forbikjøring. Tar man en risiko og kjører for fort, må man også regne med å få igjen for det. Sier ikke at jeg er et prakteksempel, men jeg kommer i alle fall ikke til å klage på snuten når de tar meg for noe jeg selv har gjort med vilje. Nei, men om de i realiteten kjører under fartsgrensen, f.eks akkurat på streken, da har jeg all grunn til å kjøre forbi! (Og gjør det om jeg kan!) Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Don't do the crime if you can't do the time. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg