MediaSUV Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Renault 19, 1992-modell. Nye drivaksler og hjullager i løpet av sommeren. EU-kontroll for to uker siden, med forstillingsjustering. Rettet opp spissing, begge hjulene pekte for mye innover. Nå har den begynt å banke foran ved svak oppbremsing. Høres ut til å komme fra venstre side, og det virker som det skjer én gang per omdreining av hjulet. Mest hørbart i lav fart. Forsvinner når jeg trykker hardere på bremsa. Kan det være en mutter eller bolt i forstillingen som ikke er skrudd godt nok til etter justeringen, så den dunker av vibrasjonene når det bremses? Det ville være min gjetning, men jeg har ikke så mye peiling...:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amuan Skrevet September 16, 2010 Rapporter Share Skrevet September 16, 2010 Sjekk opp at alle boltene på bremsekalipteren er dratt til ordentlig. Hadde samme problem på gamle bilen min. da var det ene bolten som presser sammen kalipterdelene som hadde skrudd seg ut. Merkes ofte at det rister litt i rattet samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg