MrControl Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Jeg lurte på om det finnes noen her som har sota en cab noen gang med plastikk rute bak. Hva kan brukes der for å få det fint? jeg skjønner jo såppass at sotfilm ikke kan bli bra. Tar gjerne imot gode tips til soting ellers og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 ikke ødelegg Cabben din ... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Går ut ifra uten videre det er en E36 du skal sote ! Ikke gjør det! Blir ikke noe fett på cab alikavel ! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 bare litt sånn offtopic, men hvor på stabekk bor du olevik? bor selv rett ved stabekk banen. Kan ikke huske og ha sett bilen din sånn i farta:rolleyes: og til M3control: hva slags bil er det? eneste måten er vel og spraye/lakke den eller send den til noen som kan brenne den eller noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 ja det er e36 M3. Hadde satt pris på relevante svar i forhold til spørsmålet og ikke meninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by rwd 4ever bare litt sånn offtopic, men hvor på stabekk bor du olevik? bor selv rett ved stabekk banen. Kan ikke huske og ha sett bilen din sånn i farta:rolleyes: og til M3control: hva slags bil er det? eneste måten er vel og spraye/lakke den eller send den til noen som kan brenne den eller noe sånt bor i storengveien, inn ved Kiwi. Hvis du noengang er på Esso på stabekk så fyller jeg der, ellers kjører jeg mest andre steder :) PS: Sorry for all offtopicen og meningene :-) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 mulig å se bilde av m3 cabæn? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab-driver Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by OleVik ikke ødelegg Cabben din ... Offtopic: Enig med deg der! Det går en BMW i stavanger distriktet med sota ruter-ser ikke helt klokt ut sick Personligt synes jeg det ikke passer med soting på cab. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Hva med å sende PM til Azzido fra forumet her, og spørre? Han hadde sotete ruter på caben sin, men om det var sotet på bakruten også vet jeg ikke... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 nei han hadde ikke sotet bak ruten, prata med han. Jeg har ikke bilde av bilen, blir kanskje tatt i løpet av uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Soting på cab (e36) er kult det, om du har hardtop. En kompis av meg som har det, ser mektig fett ut med hardtopen. Men ser dumt ut på sommeren når du kjører toppløs og tar opp vinduan....da blir det fjernt... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 synes det er fint med taket av og jeg, så sant du har på vindskjermen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Får vel kjøpt ferdig sotet/mørkt bakvindu til BMW Cab, som du kan byttet ut med det orginale som sitter i caben??? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 noe du tipper eller vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 har du bilde av cab'n din? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg