themsen Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Jeg har tenkt å sote begge bakrutene og sote en toppstripe i frontruten, hva tror dere om det? Vil ikke sote den bakerste ruten, blir mye stress+at det kan være greit å se ut av denne...eller?.. En annen ting, noen som vet hvor man setter inn giveren til oljetrykkmåleren..hvor på blokka..regner med den sitter på en av sidene..har egentlig ikke giddet å sjekke enda..=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 skal du først sote, ta bakruta også. Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 JEG tror at det kommer til å bli like stygt som alle andre biler som kun har sota de to bakerste rutene. Skal du sote, så sot ALLE siderutene og bakrute... eller, TON dem, ikke SOT dem! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by themsen Jeg har tenkt å sote begge bakrutene og sote en toppstripe i frontruten, hva tror dere om det? Vil ikke sote den bakerste ruten, blir mye stress+at det kan være greit å se ut av denne...eller?.. En annen ting, noen som vet hvor man setter inn giveren til oljetrykkmåleren..hvor på blokka..regner med den sitter på en av sidene..har egentlig ikke giddet å sjekke enda..=) det er to givere på bilen. ein på sida av blokka og ein på toppen av oljefilteret. den på sida ser du på høgresida av motoren i nærheta av kjøle slange som går til motoren. viss du skal montere på ein oljetrykks måler så er det lurt å montere den på filteret. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Sot alle ! Ser teit ut når bakrutene men ikke bakerste er sotet ! Og toppstripe er ikke kult når det ikke står noe der! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 :fuckme2: soting av bakvinduet er tull der har man sånne "gardiner" sånne på rull veitu :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by elanzer :fuckme2: soting av bakvinduet er tull der har man sånne "gardiner" sånne på rull veitu :D Gardin funker fett som faan, min ikke biltema, de har for store masker. Kjøpte på bil materiell eller hva det het for noen år tilbake da jeg bodde i Arendal. Maskene er så tette at den gjør det bra mørkt baki der... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg