anne-mette08 Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Noen som ville ha sponset meg med litt ting :) Til Passat 1.9 TDI Stasjonsvogn. Kunne tenkt meg hel lakkering, og litt styling. Takk for forhånd :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 :chairshot Kan sende deg den gamle bakruteviskeren min i oppkrav dersom du skriver under på en kontrakt at du henter ut den..! 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Vanlig ved spons er at man gjør noe i gjengjeld, så da må man gjerne "selge seg" for å få napp. Ikke misforstå... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Vanlig ved spons er at man gjør noe i gjengjeld, så da må man gjerne "selge seg" for å få napp. Ikke misforstå... ;) :titties: misforsto jeg rett? 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Vanlig ved spons er at man gjør noe i gjengjeld, så da må man gjerne "selge seg" for å få napp. Ikke misforstå... ;) Støtter den. Sponsoren må nødvendigvis få noe ut av dette. Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anne-mette08 Skrevet September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Støtter den. Sponsoren må nødvendigvis få noe ut av dette. Kan godt ha klistremerker av sponsorene jeg ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 (endret) Kan godt ha klistremerker av sponsorene jeg ;) Det er ikke det det gjelder.. hvor mye ekstra salg får sponsoren din fra at du har et par merker på bilen, og hvor mye er de salgene verdt? Hvis en enkelt person ser merkene og betaler en jobb hos lakkereren som lakkereren tjener 5000 kr på, og hellakk av bilen din koster 50 000, så har de tapt 45 000 kr på å sponse deg. Null interesse for det. Du må kunne dokumentere (og vise på forhånd hvordan du har tenkt å få til dette) at du vil promotere sponsoren din til så mange personer på treff, i blader, på stevner, intervjuer om bilen etc. at salget deres GARANTERT vil gi de mer i pengeposen etter sponsoravtalens slutt enn det din gratis-lakkjobb kostet dem å utføre.. Kan du ikke komme med noe sånt, så er dine sjanser for spons til bilen av slik verdi som du vil ha = -0. Dessverre. Spons er ikke at andre skal gi deg masse tid, deler og arbeid gratis. Blir som jeg skulle spurt deg om du vil jobbe som renholdsslave for meg et år uten lønn mot at jeg kjører med to klistrelapper med navnet ditt i siderutene mine på alle StreetMeet's igjennom året... :) Og jeg vet ganske godt hvordan det funker, for jeg sponser Fredric Aasbø om dagen. :) Endret September 17, 2010 av Turboed1 Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Du går jo helt feil ut for å få spons? Noen bilder og idèer hadde kansje vært smart. Så burde DU kontakt dem du kunne tenke deg å få spons av og ikke at dem skal kontakte deg. Det er ingen som gir bort tjenester og pordukter uten at man får noe tilbake. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 hvis noen vil gi meg litt penger så er det fint. på forhånd takk.. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet September 18, 2010 Rapporter Share Skrevet September 18, 2010 Det her er helt på trynet! Hun spurte jo også om kapping av fjærer, så skulle a plutselig selge bilen.. Om du skal selge den så hvorfor i all verden skal noen GIDDE å sponse deg? Å har du ikke penger så spar opp eller gi faen! Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet November 7, 2010 Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Noen som ville ha sponset meg med litt ting :) Til Passat 1.9 TDI Stasjonsvogn. Kunne tenkt meg hel lakkering, og litt styling. Takk for forhånd :) jøss tigging her inne å. Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 7, 2010 Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Føler denne har sporet nok av nå, ikke at den var så seriøs i utgangspunktet. Og siden trådstarter heller ikke har hatt innlegg i tråden på et par måneder, stenges tråden. De som er uenige kan sende klage pr. flaskepost. Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg