proxy22 Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Hei, har litt problemer med lysene på min w202 c180. Ryggelysene virket ikke, så jeg åpnet opp og sjekkel lyspærene osv bak, så greie ut. Målte med voltmeter men fikk ikke noe utslag i noen av støpslene. Fikk bare utslag når jeg brukte minus polen på batteriet som jording. Men etter at jeg hadde tuklet litt rundt og byttet rundt på lyspærer osv. funker nesten ingen av lysene bak. Bare bremselys og blinklys som funker! Så ikke at noen sikringer hadde gått og pærene ser greie ut. Noen som har peiling på hva som kan være galt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Stikket inn på pæreholderen, og jordingspunkt bør sjekkest ut først, her kan det høres ut som om du har ett jorproblem eller trøbbel med banene i pæreholderen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eizo2k Skrevet September 17, 2010 Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Ryggelysene virker ikke på min c180 heller. Har ikke tukla noe med de, men pærene ser fine ut :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proxy22 Skrevet September 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2010 Nå har til og med tåkelysene både foran og bak, samt lysene i dashbordet slutten å fungere! Og hvis jeg lukker opp bildøren med lysene på pleier det å pipe, det gjør det heller ikke lenger :/ Hva kan det være for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg