Gå til innhold

"Streetracing" i Bærum :P

Ranger emnet

ReWrite

Anbefalte innlegg

Vel, jeg og en kamerat rusla ut av kinoen etter og ha sett den siste samurai.. (BTW; jeg satt vedsiden av ivar dyrhaug :P)

Satt oss i bilen(jetta), slengte på Queens of the Stoneage og putra avgårde.. straks etter så ser jeg en rød golf bak meg med 2 ungdommer i.. på min alder regner jeg med (18år) og de virker uttålmodig for og komme forbi.. jeg har en taxi foran meg som luntrer avgårde i laber fart .. 70 i 70 sona.. hva faen er det for noe ?! :P

Men unngår og kjøre forbi han for og tirre golf folka bak meg..

Etterhvert så forsvinner taxien i en rundkjøring og jeg legger jettaen i 2 gir og drar på som faen..

Og golfen henger seg på som klister (doh!) ligger vel rundt 90-100 på en 50 sone vei..(ja jeg vet det var idioti, men jeg ble revet med)

Når vi kommer på en lang strekke så prøver han og komme seg forbi.. men jeg leggern i 2 igjen.. og øser på med turtall og holder han bak meg..

Så kommer vi til ett kryss, han tar til høyre og jeg til venstre.. kjipe saker.. men vi takket for fighten med og blinke med nødblinken :P

Jetta : 1 , Golf : 0!

:dude:

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by trra

golfen hadde helt sikkert en 1,1 liters motor

Er jo samme motorene i Jetta og Golf da.. og Jetta har høyere toppfart med samme motor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by trra

joda vet det men 1,8gti 112hk går bedre enn 1,1l på 45 gamp hehe, eller så kan det jo hende at de som satt i bilen var jævla feite

Jeg har 1.8 med 90 gamp +++ og han hang godt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

Vel, jeg og en kamerat rusla ut av kinoen etter og ha sett den siste samurai.. (BTW; jeg satt vedsiden av ivar dyrhaug :P)

Satt oss i bilen(jetta), slengte på Queens of the Stoneage og putra avgårde.. straks etter så ser jeg en rød golf bak meg med 2 ungdommer i.. på min alder regner jeg med (18år) og de virker uttålmodig for og komme forbi.. jeg har en taxi foran meg som luntrer avgårde i laber fart .. 70 i 70 sona.. hva faen er det for noe ?! :P

Men unngår og kjøre forbi han for og tirre golf folka bak meg..

Etterhvert så forsvinner taxien i en rundkjøring og jeg legger jettaen i 2 gir og drar på som faen..

Og golfen henger seg på som klister (doh!) ligger vel rundt 90-100 på en 50 sone vei..(ja jeg vet det var idioti, men jeg ble revet med)

Når vi kommer på en lang strekke så prøver han og komme seg forbi.. men jeg leggern i 2 igjen.. og øser på med turtall og holder han bak meg..

Så kommer vi til ett kryss, han tar til høyre og jeg til venstre.. kjipe saker.. men vi takket for fighten med og blinke med nødblinken :P

Jetta : 1 , Golf : 0!

:dude:

Sykeste jeg har hørt på lenge!!:op :op Mere..mere......

VW Golf '90

Toyota Corolla GT '86 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Var ikke meg:)... for da hadde jeg vært forbi deg:)

Du mener det ja?:)

Sikker på at det ikke var deg og at du lider i skammen nå? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorollaGT

Sykeste jeg har hørt på lenge!!:op :op Mere..mere......

Sarkasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MUNKORAMA

Møtes på stripa om ei ukes tid, så skal jeg vise deg at man ikke kommer langt med jetta. Holder du følge med meg, er det noe annet enn 90gamp du har i kjerra di. Golf, er og blir raskere enn jettan. Se etter en grå golf med pirelli bak!!!!

Og en mørk burgunder med ingenting bak......;)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider