Gå til innhold

"Streetracing" i Bærum :P

Ranger emnet

ReWrite

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by elanzer

nå må den ikke være trimmet da, er akurat som å si at eg ville kjørt i fra han med min skyline (viss eg hadde hat en :rolleyes: )

så du mener at en 1,6 golf med 75 hk får mer enn hk enn 1,8 90 hk med luftfilter og effektanlegg:) hehe.. tviler

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns hele denne tråden var jævli latterlig og usakelig.. om en golf ikke kjem forbi deg treng ikke bety en dritt... det kan ha med alt mulig og si.. kansje han ikke piska den så hardt som deg.. kanjse han hadde dårlige dekk og greip på veien, kansje han ikke turte kjøre så hardt som deg..... når sant ska sies er vel hverken golf ell jetta med 90 hester noen maskiner som er bygd for "fart" syns detta ble for dumt og lage tråd om.......... ska nesten være sikker på at gamle bilen min var minst like sprek som både den "freshe" jetta'n din og alle de "blods" sprengte stakkars 90 hesters golfene her på forumet... ble en stygg post ikke no mellom rom fordi den helvetes enter tasten min ikke funker..... pointe mitt er bare at om jetta'n din drar bra på 2 gir så sier ikke det noe verdens ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

jeg syns hele denne tråden var jævli latterlig og usakelig.. om en golf ikke kjem forbi deg treng ikke bety en dritt... det kan ha med alt mulig og si.. kansje han ikke piska den så hardt som deg.. kanjse han hadde dårlige dekk og greip på veien, kansje han ikke turte kjøre så hardt som deg..... når sant ska sies er vel hverken golf ell jetta med 90 hester noen maskiner som er bygd for "fart" syns detta ble for dumt og lage tråd om.......... ska nesten være sikker på at gamle bilen min var minst like sprek som både den "freshe" jetta'n din og alle de "blods" sprengte stakkars 90 hesters golfene her på forumet... ble en stygg post ikke no mellom rom fordi den helvetes enter tasten min ikke funker..... pointe mitt er bare at om jetta'n din drar bra på 2 gir så sier ikke det noe verdens ting..

WORD

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke noe om at jetta er bedre enn Golf eller noe sånt..

Det var generellt en historie om det som skjedde.. ikke noe mer..

Jeg vet jo selv veldig godt at 90hk er lite, men det funker for meg..

Så la det ligge med det da..

Jeg gir vel lang F*** om en Golf er tregere eller raskere..

Men som sagt, bare en historie om at vi kjørte som noen idioter igjennom ett ganske så tettbebygd strøk..

:rolleyes:

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MUNKORAMA

Jezzz, jezzz! Skjønner hva du mener, men det er litt fett å høre andres meninger. Sees snart på stripa.:D :D :D

Deal ;) Golfen din så rimelig feit ut, GTI motor eller noe råere under der?

Og ikke si at du bruker og henge under Kommunegården? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke min golf på bildet, har fucka kameraet mitt. Orker ikke å henge i kommunegården nei. tar meg en siggaz der nå som det er kalt ute. Varmt der nede vettu. Har bygget meg en 1.8gti motor med weber forgasser stedenfor injection. Gidder ikke bytte bensintank,ledningsnett osv... Får nok ikke mer enn rundt 90-100hk, men blokka har gått 0km. Kjøpt fabrikk ny, mens toppen har rulla 100000km. Blir spennende å se om jeg får starta den. Håper på å få den i gang før helgen. KJØR PENT A!!!!:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MaDDoG

stripa er den som går langs med senteret og bort til kinoen?

Ja.. der du skal plukke opp PRE-teensa når 18.00 kinoen er ferdig en lørdag :D hehe

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Ja.. der du skal plukke opp PRE-teensa når 18.00 kinoen er ferdig en lørdag :D hehe

Word! :P

Jeg har 2 stk Terninger og en WunderBaum i vinduet, for the pleasure :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider