Gå til innhold

"Streetracing" i Bærum :P

Ranger emnet

ReWrite

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by projektRUST

er ikke det merkelig også at mange av de med den uvanen er de som oftest ender opp pent brettet rundt en trestamme o.l?

Det er selfølgelig en høyere ulykkesrisiko når det vlir kjørt gris. Men jeg vil nesten tro at det er like mange som kjører ut som har f.eks. sovnet bak rattet. Men uten tvil det er større skader både på personel og matrialle når hastigheten er større.

ps.. jeg beskytter ikke det å kjøre gris, men jeg kan innrømme at jeg har/gjør det. og ja vi er mange ;)

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må vi alle se forskjellen på å kjøre GRIS og kjøre fort...

Mange synes det er mer behagelig å ligge i 80 i 60 grensa enn å ligge i 60 grensa..

Jeg gidder ikke å følge med på speedometeret mitt HELE tiden for å passe på at jeg ligger i 60.. følger heller mer med i speilene og ser.. Hvis man skal drive å tenke på å holde fartsgrensen og være nervøs for å komme over grensa for å få bot.. da har man 1 ekstra ting å konsentrere seg om..

Er ikke ofte jeg holder fartsgrensa.. men jeg vil ikke kalle kjørestilen min for GRIS... GRIS er vel mer når man strekker grensa til det ytterste og driter i traffikkreglene (som vikeplikt, osv osv...)

Har jo blitt sånn i norge (har vel kanskje vært en stund:) ).. Folk blir forbanna når andre ligger i fartsgrensa og sperrer alle bak.. alle ligger hvertfall 10 km/t... og de 10 km/t hjelper noe så jævlig å.. med engang den bilen som ligger i fartsgrensa så løsner all den "kollone" kjøringa opp.

Så poenget er at det er forskjell mellom GRIS og kjøre FORT

mvh

Joachim

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider