Gå til innhold

TEST av billige Walkie Talkier (kortdistanse)

Ranger emnet

Precious

Anbefalte innlegg

Siden meg og noen kamerater skal kjøpe oss slike små tøffe walkie talkier for å prate litt på kveldinga og når vi er på turer, så har vi bestemt oss for å prøve ut litt forskjellige.

Elkjøp har noen walkie talkier til en billig penge som skal rekke 3-4km, dette skal vi teste sammen med litt annen testing.

Har du forslag til tester som bør tas med i testen så si ifra.

Kandidater: Elkjøp sier dette om kandidatene.

1. TE-157 - 395,- for to.

Walkie Talkie med 3km rekkevidde.

2. TOPCOM TWINTALK 1100 399,- for to.

Walkie-talkie med inntil 3km rekkevidde!

3. TOPCOM TWINTALK 5000 - 699,- for to.

Tøff og liten walkie-talkie med inntil 3km rekkevidde.

For mer deltajert informasjon kan du søke på etter "walkie" på Elkjøp sine sider, da kommer alle tre modellene opp.

Vi begynner med kandidat en ikveld, og er ikke varen god nok for oss leverer vi den tilbake med 30 dagers fri retur retten vår :D

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere burde nok legge litt mer penger i dette, og kjøpe noen med stillbar frekvens osv.... F. eks en Alinco DJ-195T.. har en sånn selv, og er storfornøyd..kjøpte min hos Electro.no for 1600,- . Finner den ikke lenger på siden hans, men du kan jo høre med han. Han skulle egentlig ha 2000,- for den, men iom at vi kjøpte 3stk, fikk vi dem for 1600,- stk.

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis fastmontert i bil er en mulighet, kan man eventuelt få tak i en PR-radio...

Har satt inn en Team CM-8 (40 FM kanaler) i bilen min, med fastmontert antenne og alt annet jeg trengte, kostet det meg ca 2000 kr. hvis man ikke vil ha ekstra antenne på bilen hele tiden, kan man jo kjøpe magnetfot til antenna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk for en Microtalk Cobra MT500, koster 500kr for to på Elkjøp og har greit med ekstra utstyr.

Vi skal gå til innkjøp av oppladbart batteri og lader, som vi mekker til i bilen.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider