Gå til innhold

Audi Concert/BOSE. "NO CDC"

Ranger emnet


AudiAKE

Anbefalte innlegg

Har en A6 2,5 TDI 2001 mod.

I det siste har jeg ikke fått lyd fra cd-vekslern baki bagasjerom. Når jeg prøver å spille av cd skjer det ingen ting. Prøver å slå på cd, men ingen reaksjon. Om jeg holder inne "MODE" knappen når jeg slår på anlegget, kommer det opp "NO CDC" i displayet.

Har forøvrig originalt anlegg som ikke er gjort noe med. Har ikke navigasjon. Audi Concert og BOSE.

Radio fungerer som normalt, og har det vanlige lydtrykket som før, men kan ikke spille av cd.

Har noen vært borti det samme?

Snakka med Møller, og fikk der noe intetsigende pjatt om at jeg bare måtte komme inn med bilen for feilsøking. :angry: Ganske standard melding fra den kanten mao, og det skjer ikke at bilen skal innafor de veggene. :nono:

 

Men har noen noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har en A6 2,5 TDI 2001 mod.

I det siste har jeg ikke fått lyd fra cd-vekslern baki bagasjerom. Når jeg prøver å spille av cd skjer det ingen ting. Prøver å slå på cd, men ingen reaksjon. Om jeg holder inne "MODE" knappen når jeg slår på anlegget, kommer det opp "NO CDC" i displayet.

Har forøvrig originalt anlegg som ikke er gjort noe med. Har ikke navigasjon. Audi Concert og BOSE.

Radio fungerer som normalt, og har det vanlige lydtrykket som før, men kan ikke spille av cd.

Har noen vært borti det samme?

Snakka med Møller, og fikk der noe intetsigende pjatt om at jeg bare måtte komme inn med bilen for feilsøking. :angry: Ganske standard melding fra den kanten mao, og det skjer ikke at bilen skal innafor de veggene. :nono:

 

Men har noen noen tips?

 

Ingen ting?? Er det ingen som har mistet kontakt med cd-vekslern baki, eller i det minste har hørt om det?

alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det kan være andre grunner og, men du bør hvertfall sjekke koblinger/kabel.

 

Google says:

Checking cable between radio and CD changer

-switch radio off.

-Press MODE button on radio while turning radio on.

Do not press the MODE button again.

 

If the cable connection is OK:

The radio display indicates "CONNECT" and "CD"

 

If the Cable connection is NOT OK:

The radio diplay indicates: "NO CDC"

-Check electrical connections on CD changer.

-Repeat check as described above.

 

If not OK:

-Check wiring connections -> Electrical Wiring Diagrams Troubleshooting & Component Locations.[/Quote]

Endret av henne
Skriblefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår