Gå til innhold

Dynamo til mr2 '92 mod

Ranger emnet

DarkSouL

Anbefalte innlegg

Så langt jeg fant ut er den såpass spesiell for bilen at det omtrent kun er Toyota som er kilde for slike.. det er flere biler som har omtrent identisk dynamo rent fysisk men tilkoblingen er annerledes på MR2.. Du kan muligens få overhalt den som står i bilen hos et dynamoverksted? Jeg fikk Toyota til å bytte på min for noen år siden, dynamoen kostet da rundt 3000 pluss jobben.

- Kristian - Toyota Sportscar Owners Group Norway - http://www.ts-ogn.no -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant kun en brukt dynamo når jeg søkte på nbf og bruktbildeler.com. Det var ikke mange nei..

Søkeresultat : (Bildemontering Ringerike AS) Treff:

Toyota - Mr2 86-99 - Dynamo 1

Dynamo - TOYOTA - MR2 86-99 - Årsmod. 87

- DeleNr: 511313- Karosseri: 2D SEDAN- ChassisNr: JF1COW1100097601- Farge: R¥D- Motor: 4 CYL INSP- MotorStorrelse: 1587- GearKasse: 5 TR MAN- KmStand: 227000

>> På lager: 28.1.2004 (20 dager)

Bildemontering Ringerike AS - Telefon: 32 13 11 34 - Faks: 32 13 16 25

Men om det er samme på 92 har jeg ingen anelse om...

Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at denne vil passe siden den i utgangspunktet er plassert på en helt annen motor :)

Der hvor det står "MR2 86-99" forstår jeg som er en del av kriteriet for søket eller kategorien hvor delen er plassert, og ikke en beskrivelse av hva delen passer for, det står som neste trinn: "Årsmod. 87" :)

Celica fra 86 har en tidligere generasjon av samme motor, men jeg aner ikke om noe kan brukes herfra..

- Kristian - Toyota Sportscar Owners Group Norway - http://www.ts-ogn.no -

Lenke til kommentar
Del på andre sider