TurboVolvo Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Heisann. dette KAN godt være et jævlig dårlig spørsmål.. men jeg spør uansett. :) Går det an å kjøre en 16V topp på en b230ET ? Hvordan vil dette gå i så fall? og hva må gjøres? for at det skal gå sånn noenlunde bra? Legger gjerne til at jeg ikke akkurat har så veldig mye peiling på dette, så er vell i grunn derfor jeg spør.. :) OG viss det finnes en lik post på forumet er admin velkommen i å slette denne så lenge han/hun legger ved link til evt. lignende post. :) på forhånd takk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Går fint det ! Du må bare bytte Stempler, råder om du skal hente ut noe effekt, bygge om registeret, montere datasprut med fordelerløs tenning og litt slikt.. alacocaina Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboVolvo Skrevet September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Litt å gjøre da skjønner jeg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 hvorfor skal du ha 16v? mer som kan ryke og mindre holdbart.. bedre å mate på litt ordentlig med bensin/trykk på en 8v.. det holder til mer hk enn du kan drømme om. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 dere har beskjedne drømmer der nede i notodden eller hvor det er du kommer ifra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg