lefso Skrevet September 20, 2010 Rapporter Share Skrevet September 20, 2010 Stort finere enn dette blir det ikke! Artikkel om Lotus Elite på motorguiden.no På tide med ett nytt underforum for Lotus Elite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Fin den. Men allerede da jeg leste curb weighten skjønte jeg at det neppe blir noe stort behov for et eget modellforum for elite. :) Ta deg en tur på Datsunforumet om du vil ha enda et hint. :D Men ja, fin børse! Gleder meg til å se den live eller i det minste på video. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Bortsett fra underforumet til lotus omega, har det ikke vært innlegg her på 4 år. Så at det trengs flere underforum er heller tvilsomt :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg