Sunbeamz Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Noen som vet om det er mulig å montere/få kjøpt turbo kit med ledningsnett og det hele til min volvo v40 2.0L (B4204S)? Eller om 2.0T motoren er lik bortsett fra turboen? Eller er dette helt håpløst. Må vell kansje bytte stempler topp osv blir fort litt dyrt da, lurte bare på om det var noen her som hadde peiling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Vanligvis er det billigere og bedre å selge bilen du har og kjøpe deg en med rett motor. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunbeamz Skrevet September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 hehe tviler på det skjer, bilen er nettopp omlakkert, tatt meg mangen måneder's arbeid;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Da går du heller på http://www.blocket.se eller http://www.mobile.de og blir sittende der til du kommer over en gunstig priset T4 du kan momse inn og flytte over alt. Da får du som en bonus finere seter og litt attåt på kjøpet. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunbeamz Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 høres bedreut, men vet du om det går ann å få det godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Hvorfor ikke. Du bygger jo bare om til en modell som allerede finnes. Nemlig T4. Er den eldre enn ti norske år slipper du avgift også. ;) Spør Volvo om dokumentasjon på donor og din egen bil, skriv en saklig søknad til uvesenet hvor du legger frem hva du har for planer. Det burde skli rett igjennom. Burde. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunbeamz Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 skal vurdere dette ass, takk for tips;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg