Pilsner Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Faren min har en 06mod Chevrolet Nubira. Lakken på dørhåndtakene har flasset av, og girkasse synger på siste vers. Bilen har rullet 89 000km. I 05 - 07 hadde chevrolet 5års garanti eller 100k km. Men har senere endret dette til 3år. Siden bilen er en 06, kommer denne under 5års garantien da? Mvh Ørjan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Den kommer vel inn under 05-07 garantien, hvis ikke forhandler/importør har sagt at det har tilbakevirkende kraft (noe som jeg ikke tror). Du får be han forhøre seg der han kjøpte bilen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Den kommer vel inn under 05-07 garantien, hvis ikke forhandler/importør har sagt at det har tilbakevirkende kraft (noe som jeg ikke tror). Du får be han forhøre seg der han kjøpte bilen. Ja, kan ikke tru noe annet. Takk for svar da Viking067! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg