Kazzy Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Skal lakkere motor deler nå, som reimhjul, vannpumpe ol. Er det akryllakk fra f.eks torshov som gjelder? Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Også eit anna spørsmål, skal lakke blokka også, har tenkt å lakke den med vanlig rød benga (rødblokk), men ser folk meiner at ein må bruke lakk tilegna motor, for å få ut varme, mens andre seier ein kan bruke benga. Kan eg bruke benga?? Skal ikkje akkuratt ha hi-tech motor med 1000ponnyer, så den minste lille detalj er ikkje så nøye, men generelt, lurt eller ikkje lurt å lakke med benga på motorblokk. Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Det er vel ikke noe problem å få ut varmen(?), men at lakken blir ødelagt. Bruttern lakka nettopp ei rødblokk med kjøkkentema emalje-spraylakk for motorer type 600'C. Tror det holdt akkurat med to spraybokser og da la han flere tykke strøk, også bak svinghjulet. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Bør bruke varmelakk på alt som blir varmt :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Det er heller ingen problemer med å bruke vanlig billakk på motorer/motordeler Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 OK, kjøpte meg rau benga lakk idag, trur det skal holde fint par år før eg tar ut motorn for vidre bygging. Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Og regner vi alle med at også du har sett, hørt, lest, prøvd det med å male noe annet over Bengalac? :) Men det er vel bare å sandblåse det vekk så er du good to goo again. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet September 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Ja veit det, men om eg nokon gong skal ta ein sikkelig overhaling så blir det nok syredypp uansett=) Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg