Gå til innhold

Audi A4 1.8TQ B5 low & wide

Ranger emnet

Grasto

Anbefalte innlegg

Heisann :) Får vel lage en liten tråd om skyssen min da :) Kjøpte bilen for litt under 1 år siden og har vært ganske aktiv på VACN sin hjemmeside :) Men kan vel presentere den her også.

Bilen ble kjøpt når den hadde rullet 112 000km. Alt var org. utenom chip og 18" rs4-2 replica felger. Den har sportsinteriør org. fra fabrikk. Det som er gjort i etterkant er:

- Kon filter

- Forge 007 resirk

- Nye 18"(Mercedes Alphards 8,5x18 og 9,5x18)

- Facelift lykter

- Justerbart senkesett

- Ny spiller(Alpine Cde 102Ri)

- S4/RS4 grill

- Fjerne emblemer bak med unntak av ringene

- Fjerne hengerfeste

Slik VAR den:

Pglatta.jpg

redigert1.jpg

redigert4.jpg

Slik ser den ut den dag i dag :)

Alphards-1.jpg

Alphardspbil.jpg

Deretter fikk jeg senket den enda litt framme

DSC03069.jpg

DSC03072.jpg

DSC03070.jpg

Også fikk den en skikkelig polering av en kamerat i helga som var :)

IMG_4650.jpg

IMG_4652.jpg

Hva som skjer videre nå er kanskje lakkering av bakfanger, høyrebakskjerm.

Ny org. frontfanger skal på siden den jeg har nå er skjev :)

Og JA, mercedesstjerna forblir på felgene. Er ulike meninger om dette. Og jeg trives med at de er der :D

- Grasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller du denne for wide & low ? Vel, ja den er low. Men du har jo ikke widebody kit eller valset noe. Så bredda er jo orginal.

Da har nok du missforstått prinsippet med lav og brei :)

Og jo, den er valset foran. Men det har fortsatt ingen ting med saken å gjøre.

Det er selve hjula og innpresset som sørger for at den blir brei. Må ikke nødvendigvis ha et widebody kit eller valsing for å få til det. Så lenge hjula stikker utenfor hjulbua så er bilen brei.

Klistremerket viser hva som menes med low and wide eller down and out. http://www.empiregfx.com/shop/product.php?productid=16520&cat=284&page=3

Men den er fortsatt ikke brei nok synes jeg. Skulle gjerne hatt 15mm spacer istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller du denne for wide & low ? Vel, ja den er low. Men du har jo ikke widebody kit eller valset noe. Så bredda er jo orginal.

Som simen sier, trenger da ikke noe widebody for å være wide! dummeste jeg har hørt.

her er min low and WIDE ;)

http://www.bilforumet.no/bora/259475-vw-bora-1-9tdi-low-and-wiiide.html#post2755563

- VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil}

X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition

"If I go homeless can I sleep in your wheel gap?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider