Gå til innhold

Crazy Tuning i radio intervju om biltrender...

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

Vi fikk en uventet tlf fra NRK Østlandssendinga radio. De ville ha oss til intervju på radio om bilstyling og biltrender/ miljøer i Norge. haha dette er helt konge.

Programmet er på lufta imorgen 17feb rundt 12:15 mener jeg hu dama sa... og skulle vare i ca 5-8min. Så det er bare å tune inn på 88,7 imorgen :D

Må ærlig innrømme at dette synes jeg er kult. Hadde aldri drømt å bli forespurt om noe slikt. Dette kan bli bra.... thumpsup

Jeg skal ihvertfall sørge for å gi bilmiljøet/ trenden her i Norge en MEGET positiv omtale, og prøve å vinkle kun på det positive.... litt forskjellig fra det media vanligvis har gjort om bilmiljøet.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jay

pass deg ;) media er jævler på å vinkle ting negativt :)

'unge menn som grisekjører med farlige biler'

Jeg er klar over det ;)

Men dette programmet skulle handle om styling og trender i bilmiljøet.... om bilen liksom... lakk, motor, plastikk osv osv...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Husk at nå har du mulighet til å påvirke ungdommen i en positiv retning.. Men det blir vel mest japseprat på deg, tenker jeg.. ;)

Neida... ikke glem at jeg har vært både audi og bmw gutt.. hehe

Liker alle bilmerker jeg, og det blir å få miljøet/ trenden i fokus....

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, media er flinke til å vri på ting vettu Asim ;) .. Blir sikkert omtrent som dette:

Radioreporter: "Kan du fortelle litt om biltrender og styling i norge?"

Asim: "Ja, dette handler om det å ha det kult med bil, og style opp så de ser litt fetere u.."

Radioreporter: "Så det du sier er at ungdommen trimmer biler ulovlig og kjærer ihjel små barn når de ligger i 200km/t i 50-sone?"

Asim: "Hæ? Nei altså, skulle vi ikke snakke om styling, ikke trimming?"

Radioreporter: "Så du innrømmer at du selger ulovlig trimutstyr til uskyldige pikebarn?"

Asim: "Jammen, altså.."

Radioreporter: "Du er så gal etter blodtrimma, ulovlige drapsvåpen fra japan at du til og med har malt huset ditt i samme farge som bilen din, hva har du å si til ditt forsvar?"

Asim: "Du, hør nå her.."

Radioreporter: "Du ble sett i går kveld i din 4000hk Nissan Primera da du ga bort narkotika til barnehagebarn samtidig som du laget donuts på en parkerinsplass, er dette et godt forbilde for den oppvoksende slekt?"

Asim: "Men.."

Radioreporter: "Da sier vi takk til deg. Dette var altså samfunnsfiende nr 1 som..." osv..

:D

--

Hybris / Thorbjørn

http://www.getawayinoslo.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hybris

Hihi, media er flinke til å vri på ting vettu Asim ;) .. Blir sikkert omtrent som dette:

Radioreporter: "Kan du fortelle litt om biltrender og styling i norge?"

Asim: "Ja, dette handler om det å ha det kult med bil, og style opp så de ser litt fetere u.."

Radioreporter: "Så det du sier er at ungdommen trimmer biler ulovlig og kjærer ihjel små barn når de ligger i 200km/t i 50-sone?"

Asim: "Hæ? Nei altså, skulle vi ikke snakke om styling, ikke trimming?"

Radioreporter: "Så du innrømmer at du selger ulovlig trimutstyr til uskyldige pikebarn?"

Asim: "Jammen, altså.."

Radioreporter: "Du er så gal etter blodtrimma, ulovlige drapsvåpen fra japan at du til og med har malt huset ditt i samme farge som bilen din, hva har du å si til ditt forsvar?"

Asim: "Du, hør nå her.."

Radioreporter: "Du ble sett i går kveld i din 4000hk Nissan Primera da du ga bort narkotika til barnehagebarn samtidig som du laget donuts på en parkerinsplass, er dette et godt forbilde for den oppvoksende slekt?"

Asim: "Men.."

Radioreporter: "Da sier vi takk til deg. Dette var altså samfunnsfiende nr 1 som..." osv..

:D

:roll: :roll: lol lol lol lol

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHHAHAHA! :D

Det kan fort bli noe i den duren ja! Det er bare å passe seg!

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider