kristia Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Er det noen som vet om Pioneer TS-W308D2 er en bra sub? Pioneer TS-W308D2 Spiller denne fint, eller er det bare masse trøkk? Tusen takk for svar MVH Kristian Siter MVH Kristian 93' Toyota Carina E 1.6 Xli Pioneer - Alpine - dynaBel - Audio-System Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 dei trøkker veldig bra og kan spille veldig fint i riktig kasse! men ble skuffet over hvor lite dei tåler! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristia Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 dei trøkker veldig bra og kan spille veldig fint i riktig kasse! 35 liter lukket kasse er vel optimalt for disse? men ble skuffet over hvor lite dei tåler! Er det sprenging du tenker på? Subben koster 900kr hos Torshov bil, dette er vel en fin pris? Siter MVH Kristian 93' Toyota Carina E 1.6 Xli Pioneer - Alpine - dynaBel - Audio-System Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 jeg ville nå gått for slotport kasse jeg da men...det er en veldig greit pris det=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 koster 580 på pixmania Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Må bumpe den her litt, lest både positivt og negativt om pixmania, noen her som har handlet av de i det siste som har noen erfaringer å dele? Veldig bra priser hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Desember 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Må bumpe den her litt, lest både positivt og negativt om pixmania, noen her som har handlet av de i det siste som har noen erfaringer å dele? Veldig bra priser hvertfall handlet der for ca 3 mnd siden eller 4 rundt der kjøpte 2 stk pioneer ts-w308d2 tok ca 5-6dager føre jeg fikk pakka.har ikke hatt noe tull med di iallefall ;) mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 Takker for svar, tenkte å kjøpe 2 av de selv. Men ser for meg at det blir mye feilsendinger nå i tiden rundt jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg