kvistboy Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 -------------------------------------------------------------------------------- Hei Har en 1995mod 1.6Corolla med ettermontert Garret20T turbo. Å har forenklett datasprut (ekstrainnsprøytning). Å "MAP-unit" koblet på vakumstyringen som endrer signal til hjernen. Alt fungere helt utmerket untatt at elektroniken i gasspjeldet står å veklser mellom full å ingen gass annenhvert sekund, både på tomgang å "cruising"... Hva kommer dette av? Kjører med så lite ladetrykk fra turboen, at trykkmåleren rører seg ikke over 0bar (pga. innkjøring) Å lurer på om gasspjeldet herjer fordi det er undertryk, når den egentlig vil ha overtryk..?? For over 4000rpm når turboen bynner å få fart på seg så slutter gasspjeldet å herje. Map-uniten endrer originale signalene til vakumstyringen: fra undertryk til overtryk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.