Møllen Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Lurer på hvor mye fult cossy styling kan koste meg? Noen som har peiling :)?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Rundt 10 lapper. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllen Skrevet September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Takker for raskt svar :)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØrjanGS Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 (endret) Kommer an på om du skal ha til sedan eller vingebil.... Til sedan ga jeg 1200,- for framfanger, 800,- for sideskjørt, 300,- for grill og 500,- for spoiler/"vinge". Bakfangerne ser helt like ut, så ikkeno poeng å kjøpe fra en cosworth (gjelder sedan..) Men til vingebil baller det på seg noen kroner ja. Endret September 26, 2010 av ØrjanGS Glemte en liten ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Jeg har forresten grill og bakluke til Sedancossie! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Kommer an på om du skal ha til sedan eller vingebil.... Til sedan ga jeg 1200,- for framfanger, 800,- for sideskjørt, 300,- for grill og 500,- for spoiler/"vinge". Bakfangerne ser helt like ut, så ikkeno poeng å kjøpe fra en cosworth (gjelder sedan..) Men til vingebil baller det på seg noen kroner ja. Da vil jeg si du var ganske heldig, for en fanger med lykter koster gjerne 2-3000kr brukt, og hele skjørter MED jekkelokk koster fort 1500kr.... Men du mangler panser da, og det er fort 3000kr det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Noen som dumper prisa bare for å selge vet du. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllen Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Nå har jeg fått tak i alt ! Vurderer å selge bilen til fordel for en nyere bil da :/ Noen som har peiling på hvor mye den kan være verdt? Motor har gått 181 000 OCH 2.0 CL 1990 Mod Cosworth Styling på den, 4x4 panser, framskjermer fra 4x4 Recaro seter, hele og pene bortsett fra et hull i førerstol ikke stort. Og mer til ! Ikke mye rust! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierrakørv Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Hvor fikk du tak i cosworth stylingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg