proxy22 Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 Hei, har en MB c180 1996 w202 med aircondition. Men selv om jeg setter på laveste temperatur kommer det bare vanlig luft som ikke er spesielt kald. Som om det bare skulle vært vanlig kupèvifte uten AC. Ingen forskjell om jeg har EC knappen på eller ikke. Noen anelse om hva som kan være galt? Lurer også på om det er vanlig med startsperre på disse bilene. Eventuelt hvordan jeg kan finne ut om jeg har det? Greit å si ifra om til forsikringsselskapet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 AC er sannsynligvis tom for gass. Enten så er det en lekkasje i systemet,eller så har den rett og slett gått tom. Få et verksted til å sjekke systemet og evnt. etterfylle. Siter Mitsubishi Pajero -93 Volvo 145 Ekspress -72 Bmw 520i -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg