Gå til innhold

A.K's Rav4

Ranger emnet

A.K

Anbefalte innlegg

Meget fin bil du har! Har tenkt veldig mye på Rav4 nå som bilen min (06 Yaris D4D) er vraket. Den passer perfekt til mitt bruk. Forbruket bekymrer meg litt da den skal brukes en del i byen, og vil ikke ha noe som bruker over 0,7 på mila pga. studentøkonomien! :) Har du noe oversikt over hva din bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...

Nei, ingen kosing i snøen her. Bilen skal vekk, jeg er ferdig med Toyota for godt. Blir nok et annet merke for min del, muligens går jeg tilbake til det merket jeg hadde før, har aldri hatt noen form for problemer med det =)

Mazdak: Har inntrykk av at den bruker det håndboka sier, rundt 0,6 på landevei og kanskje rundt 0,75 i byen. Kommer an på hvor glad ddu er i å bruke høyrefoten ut av kryssene. Er du varsom, gå den ganske billig. Men velg bensin istedet. Drivstoffet er dyrere, men servicene er billigere og du slipper svinghjulsproblemer. Sistnevnte hjemsøker disse bilene så det holder på dieselutgavene.

Endret av A.K

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt avgjort hva det blir, men Toyota blir det ikke i hvertfall, dersom vi går for å bytte. Regner med at vi gjør det. Jeg har vært og prøvekjørt siste skrik fra Opel, en Astra Sport Tourer i Sport-versjon, fantastisk god bil. Nydelig interiør, fin å kjøre, bra utstyrt, nydelig eksteriør, hva mer kan man ønske seg. Blir litt mer i billån, men det skremmer meg ikke. Har alltid hatt Opel før, og aldri hatt problemer med de, til tross for at det var mindre attraktive modeller enn den jeg har prøvd nå. Her er et bilde fra fordums dager med Opel, tok en rekke premier med denne bilen, blant annet Peoples Choice. Moro =) Men har ingen slike planer lenger da, selvom om jeg har sett meg ut en Sport-versjon med OPC-pakke i utstyrslisten =)

030.jpg

037.jpg

291.jpg

Endret av A.K

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...