Laaars Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Så feil kan man ta ;) Hersker Hans: Jeg vet ikke, jeg lurer selv... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by Laaars Biltema er vel bare i Oslo og Sarpsborg, men det skal bygges i Bærum. Vi har Biltema her i Bergen også... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Hersker Hans Originally posted by Laaars Biltema er vel bare i Oslo og Sarpsborg, men det skal bygges i Bærum. [/quote Hvor havner det? og når skal det være ferdig? Rud Industri omerådet:) Skulle åpnes i Mars en gang hvis jeg husker rett Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by bmw-bergen Vi har Biltema her i Bergen også... ' Jepp. Faktisk Norges største hvis jeg ikke husker feil. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Det er 99% streetmeet til helgen ja. Les mere her. Og jo, CrazyTuning har besøkslokaler. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Endel gode tips her. Skal finne adresser til Kollevold, Gundersen Motorsport og Crazy Tuning da hvertfall! Og Biltema er UAKTUELT! Har vært nærmeste nabo til sjappa i noen år... [/end of biltema] Blir det Streetmeet 20. så kanskje vi kommer innom:) Ellers noen tips? Takk så langt! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Biltema i kristiansand også (sørlandssenteret), og det har vært på Karmøy, men ble lagt ned for noen år tilbake. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Hvis dere vil diskutere hvor biltema ligger eventuelt ikke ligger, så lag en egen tråd, greit...? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Hehe! Trodde kanskje du lurte på råneplasser å svinge innom, men akk ja... du kan da vel subbe innom torget @ oppdal fordi? ;) Går en stygg, svar cossie her (tror jeg), så da får du litt stas. Pip gjerne hvis du ser en blåmetallic peug 406 hdi stasjonsvogn, det er mai! (eller en av de andre i bygda som har samme bil) Synd jeg ikke har bluebird'n på veien :/ Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by AXi0N Rud Industri omerådet:) Skulle åpnes i Mars en gang hvis jeg husker rett Har hørt at det skal være i det lokale som binders er i nå, på Slependen. Ikke langt unna IKEA, men dette er bare rykter, vet ikke om det stemmer Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Hawkon Hehe! Trodde kanskje du lurte på råneplasser å svinge innom, men akk ja... du kan da vel subbe innom torget @ oppdal fordi? ;) Går en stygg, svar cossie her (tror jeg), så da får du litt stas. Pip gjerne hvis du ser en blåmetallic peug 406 hdi stasjonsvogn, det er mai! (eller en av de andre i bygda som har samme bil) Synd jeg ikke har bluebird'n på veien :/ OT: hva har skjedd med 'bird'n? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Du er velkommen innom hos oss i Crazy Tuning. Selvom vi ikke har alt i butikken klart så kan du jo komme innom for å si hei og takk for sist... så skal du få rødbrus og boller :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by Asim Du er velkommen innom hos oss i Crazy Tuning. Selvom vi ikke har alt i butikken klart så kan du jo komme innom for å si hei og takk for sist... så skal du få rødbrus og boller :D ;) Takk for det Asim, kommer gjerne innom for en bolle eller to, men rødbrusen dropper jeg, kjører vettulollol Anyway, må kanskje til Larvik også, dersom ingen skal fra Larvik til Oslo, og har lyst å ta med seg 4 felger da *hint* haha Håper jeg får SIM-kortet mitt før turen, så blir det _litt_lettere å komunisere på turen. (Kommer jo garantert til å kjøre oss bort i Oslo...) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
focus Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 kommer du til larvik må du si i fra...... hvem har du handlet felger av da?? kommer du med rs turboen din? da må jeg kikke litt på den Siter Blue Oval Racer onfiredevi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by Vantage OT: hva har skjedd med 'bird'n? OT: flytter over til 'delebilen'. Bærende deler av karosseriet er blitt infisert av Win32.McRust. Holder på å strippe ned nå. Tombra: Ta med henger og plukk med en CA18DET til meg! :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg