hallvardr Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Har kjøpt faceliftlyktene og lurer på hva pærer det er som skal inn i de, blinklysa passer vel rett over, men hva er de andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetsch Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Spørs hvilke du har, jeg bestillte dissa http://www.carparts-online.de/shop/Teile-fuer-Audi/Audi-A4/Tuningteile-fuer-Audi-A4/Audi-A4-SCHWARZE-FACELIFT-DE-Klarglas-Scheinwerfer::6183.html der er det H7/H7:) det står til og med på nettsia jeg kjøpte på, så det gjør nok det hos deg også, eller på pakka/bruksanvisningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 (endret) Aaaargh, hehe, jeg trodde det var H7 i de gamle, men ser nå at det er H4... oops Er det mulig/lov til å kjøpe LED H7 i både nær og langlys? Da er det bare den siste lille igjen jeg lurer på. Er vel parklys det da. Edit: Fant er guide her: http://www.modifiedlife.com/2000-audi-a4-with-hid-car-light-bulb-size-guide/ Endret September 25, 2010 av hallvardr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 LED-erstatningspærer for H7/H1/H3 osv. er kun til pynt, og er forøvrig ikke lov å bruke som kjørelys =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetsch Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Hvis du ikke skal sette inn Xenon, så anbefaler jeg noen pærer som heter Nightbreaker, syns det er noe av det beste før xenon. Kan selvfølgelig ikke sammenlignes, men er bedre en vanlige Halogen, det er garantert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 hmm, blir hvertfall LED i grøftelys og park da, så har jeg allerede kjøpt et par med H7 LED som jeg hadde tenkt å ha som kjørelys. spørs om jeg må prøve Nightbreaker da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetsch Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Har LED i grøftelys jeg også, skal kjøre Nightbreaker i park og hovedlys tenkte jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankyboij Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Hvor får man kjøpt Nightbreaker da ? Siter Audi A4 B6 TsQ - Volvo V70 (solgt) - Audi A4 B5 TQ (solgt) - Volvo 440 (solgt) - Volvo 460 TIC (solgt) - Volvo 460 (spiker) - Volvo 242 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Ebay, like everything else:) Fant ut at det var en bedre verson ute nå med lengre levetid som heter Nightbreaker PLUS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetsch Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 (endret) Ebay er nok tingen hvis du skal det billigst ja. Når jeg skulle bytte pærer i de orginale lysa mine kjøpte jeg de på Thorsov, vet at biltema og bilxtra også har de...finner de nok overalt de har pærer tenker jeg;) Nightbreaker pluss ja, høres spennende ut...skal sjekke ut det! ;) Endret September 25, 2010 av Vetsch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg