Gå til innhold

Sammenligner Hyundai, Honda og Toyota.

Ranger emnet

Nynne

Anbefalte innlegg

Den så jo fin ut den da. Regner med dere uansett sjekker de vanlige tingene som rust og lekkasjer og slike ting så...

Jeg syns ikke det der så ut som et dårlig kjøp i det hele tatt, selv med den prisen som var satt. Slike biler som dette er billigere fordi det er lavstatus-merke, og det kommer deg som kjøper til gode hvis du ikke bryr deg om sånt.

Så jeg syns det så ut som et bra kjøp sammenlignet med mye annet i denne prisklassen. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig 'dai er mye mitsu, men så har du avartene alpha og beta eller hva de motorene heter.

Delepriser er og noe jeg ville vurdert, vanlige slitedeler altså. En kompis kjøpte på nett fra Korea(?) til 'daien sin. Forøvrig så er alt som heter japsansk/asiatisk i øvre prisklasse på deler. Skrur du ikke selv og må betale arbeidspenger gjør ikke deleprisene såå stort utslag på totalen.

Og, forsikring da. Hvis det er solgt 100x Corolla per Sonata har kanskje den flere krasj og høyere premie. Er derimot 100/100 Sonataer kjøpt og kjørt av eldre (og) kjerringer har den en ræva statistikk og ditto høy premie. Verdt å forhåndssjekke.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrur ikke på biler selv, jeg lar verkstedet ordne det. Så sånn sett blir det lite prisforskjell som du sa Skody. Bileieren har også sagt at den ikke svetter olje og at den alltid har starta. Han sier at dette er en bil som han mener fremdeles har en 6-7 år igjen. Eneste grunnen til at han selger den, er fordi at dette var en bil han skulle fikse til dattera og gi til henne i bursdagsgave. Problemet er vårt EU-medlemskap og at dattera går på college i Polen. Han visste ikke om tollen før hun sa det, så det eneste han ikke fikk gjort var siste reg.reim service.

Jeg vil også si tusen takk for kjempebra tilbakemeldinger. Jeg er helt blank på det her, og det er jo ingen som har lyst til å bli "lurt" ved kjøp av bruktbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider