Gå til innhold

Har noen USA import spørsmål om import av en en vannscooter..

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

Usikker på om jeg bør poste dette her, men tar sjansen siden dingsen har 1235cc turbomatet motor og er endel som importerer diverse fra USA her :D

har planer om og importere denne og har noen spørsmål..Vet HK avgiften vil komme på en ca 25.000.

- Hvor mye kan det eventullt koste i frakt fra USA til Norge med denne.

- Hvor mye er den amerikanse momsen (10-12%?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CesiuM_e

Bor ikke du i Norge??? :P

Det er jo kaldt her hele året... 2 uker med sol midt på sommeren liksom... :rolleyes:

Men den så digg ut... Vannscooter er ufattelig kult å kjøre :D

Herregud en våtdrakt så kan du kjøre hele året..

Er faktisk den villeste serieproduserte vannscooteren til nå, verdens første med revers og turbomatet med 165 hk... Morsom liten sak hapyhappy (vet det kommer en 215 hk men den skal ikke gå noe mye raskere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dice

Håper du er med i en klubb eller noe. Det er nemlig et generelt forbud mot å kjøre vannskoter i Norge. Vi har to stk sittende på landstedet vårt, so ikke kan bli brukt.

Heia Norge

PS: Du kan høre med http://www.motorships.no

De transporterer mest biler, men du kan da prøve.

Som ikke kan bli brukt? I den delen av landet jeg bor (vestlandet) er det lite som stopper deg. En annen ting er att det blirke rare "getawayen" med en vannscooter med 165hk.. Tror politiet må se seg kraftig slått der.

På bil jakt

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zenith

Som ikke kan bli brukt? I den delen av landet jeg bor (vestlandet) er det lite som stopper deg. En annen ting er att det blirke rare "getawayen" med en vannscooter med 165hk.. Tror politiet må se seg kraftig slått der.

Blir nok liggende på hytta mesteparten av året, rundt mandal.. Sant, tror ikke onkel politi i mandal klarer og hamle opp med sin 2x225 (hvis jeg husker riktig?!) på den store baljen. Står egentlig ikke på om det er lov eller ikke, vil bare vite hva prisen sånn ca vil ligge på jeg!!

Jostein, hmm jeg synes og huske jeg postet et svar til deg, men kan vær jeg har glemt og trykke siden det ikke er der lengre, men uansett kan godt være du har rett å selgeren smørte litt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider