Hoccy Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 Sota blinkers foran? Synes du kan la baklyktene være som de er, ser ikke helt bra ut med sota lykter på denne bilen her synes å jeg. Eventuelt bare blinklyset som du sa.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Am Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Lenge sia eg har fått oppdatert her ser eg.. Har ikkje skjedd så veldig masse, men har da skjedd litt ;) Syns de grå 14 tommerane blei litt kjedelige ettervært, så heva på nokka andre dekk på de kvite 15 tommerane, og monterte på bilen.. Etter det så blei det igronn ikkje gjort stort med bilen, bare kjørt.. Men gikk jo til slutt lei av jalla løsninga som eg monterte turbotrykksmåleren med.. Ehe, gaffateip:tannløs: Så tok å skrudde den fast på sida av instrumentpanelet.. Lakka "huset" til instrumentpanelet svart i samme slengen.. Neste eg gjorde var å felle inn to spredere som eg kjøpte på Ekeberg markedet nå i september i fangern der blinklysa stod.. Blei ein litt jalla løsning på blinklysa da men, sideblinklys te Volvo 940 bak grillen.. Er litt stilig å se på i mørket :D Prøva også "nye" felger samme daen, 7 og 8 x 14" chrome spook, men ytterringen er skakk, så kommer til å ta ytterringen frå de andre breie eg har, og sveise på.. Så var det instrumentene sin tur igjen.. Selve speedometeret hadde vært bytta ein gång, så var ana viser på det, i forhold te turteller og slikt.. Så tok speedoen frå et 2,4 bensin instrumentpanel eg hadde liggans, og satte i.. Lakkerte samtidig ramma rundt instrumentene svart, så det blei meir heilhet med svart innafor glasset og svart på utsida.. Ja, rattet skal lakkas med svart venyllakk ;) Hva syns folket? Siter -1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI PSN: Mr67Mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Var på Ekebergmarknaden du også ja? Mye bra der. Ser bra ut dette, følger med :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Am Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Forandring fryder:tannløs: Ja, det er diesel:D OG for de som lurer, så er det benytta vanlig lakk og IKKJE bengalakk, så bilen er ikkje ødelagt selv om den er rullemala..;) Siter -1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI PSN: Mr67Mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel84 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Hei. Har en kort patrol 1986 model med LD28 motoren. Har planer om å konvertere den til turbo, lurte da på hvilken turbo manifoil du bruker? Vet du om man kan ta det fra en 3.3 patrol og tilpasse det? Tøff bil btw:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel84 Skrevet September 7, 2012 Rapporter Share Skrevet September 7, 2012 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg