commodus Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 sånt skulle jeg gjerne sett mere av på rudskogen!! istedefor alle dei japse kjerrene som fiser avgårde som er gretten veps! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Rør-ramme i store deler av bilen, karbonfiber overalt og NASCAR-mølle.. Look-a-like-Mustang, altså. Hvis man må ta såpass store steg for å drifte dugbart med de så skjønner man fort hvorfor ikke mange andre bruker sånt.. :tannløs: Budsjett på 300 000 dollar i året for å bygge og drive bilen er jo også et hint.. Aasbø's Supra kostet en tiendel. Men det gjør den nok ikke snart.. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Nå har jo samme fyren gjort en grei innsats i en mer eller mindre standard Mustang, så jeg er ikke helt enig i kritikken. Er jo ikke mange av riskokerne som er standard på det nivået der heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Nå har jo samme fyren gjort en grei innsats i en mer eller mindre standard Mustang, så jeg er ikke helt enig i kritikken. Er jo ikke mange av riskokerne som er standard på det nivået der heller. Aasbø'n har en uåpna Toyota Supra 2JZ-GTE VVTi-motor og under en tiendel av budsjettet.... Ta den Mustangen og gjør like lite mods i den og se hvem som vinner i FD. (Jada, jeg vet at Gittin er flink og at han kan kjøre bredt. Og at han er sponsa oppetter øra. Derfor må jeg kødde litt me'n. :) ) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Bøllerå bil, uten tvil! Hele sirkuset har jo tatt av noe enormt. Få tilbake undermotoriserte riskokere og folk som skrur sjøl! Den greia med 500hk og 500m røyksøyle er noe nymotens påfunn. :mekke::driving:drive2:happyhappy: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Vi har da mustang driftebil her i landet også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 SKIKKELIGE driftebiler er japsebiler ettersom sporten er av japansk opprinnelse. Blir rett og slett kvalm av Cpt. America Jr, V8 og superchargere i driftingsammenheng. Det blir for amerikansk og tar bort essensen av drifting. Man skal holde høyt turtall hele veien for at turboen skal lade maks og dermed satse litt over evne i forhold til en V8 hvor man bare trenger å daffe litt på gassen for å få hjulspinn. Hvor er underholdningen i det? Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.