Einar Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Kjører for tiden en 2003 modell FH12, og syns jeg ikke får justert rattet bra nok der, skulle hatt det litt mere nedover. Så hørte jeg om noen som hadde fjerna en demper i dette systemet, og da fikk man justert mere på rattet. noen som har vært borti dette, ville ikke forundre meg at det satt en demper der som begrenset justeringa, men er det bra å endre på dette, kan man få for krass vinkel på ledda der på denne måten? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azonic Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Hei! Den demperen sitter der for at ikke rattet skal deise rett i fanget ditt når du trykker på pedalen. Og for å ikke å lage for skarp vinkel på rattakselen. Men kan nok stemme det at du får justert det mer ved å fjerne demperen. Men det anbefales ikke:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Om du justerer ut wieren slik at bremsen ikke slipper opp helt, kan du plukke bort demperen, uten at rattet deiser i fanget. sparer du wieren også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg