Gå til innhold

1986 520i Selges

Ranger emnet

Rabben

Anbefalte innlegg

Hadde vel vært en god ide og skrive hvor i landet bilen befinner seg ja....

Bilen er i Gjøvik, men det er ikke noe problem å levere bilen i rimelig nærhet...

Bilen skal til EU kontroll i november, noe som ikke vil være et problem da det ikke er noe feil på bilen som jeg vet om. Dvs burde vel få på støtfangeren fremme før kontrollen :)

3000 er et bud, men må nok ha litt mer penger en det ja.

Rabben

Mvh Rabben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Rust på bilen begrenser seg stort sett til den typen rust som forsvinner dersom du vasker/rubber/polerer bilen. Vi snakker i all hovedsak om overflaterust der støtfangeren foran skal være. Ikke noe rust på bilen jeg vil tro kan bli et problem på EU-kontrollen.

Av feil/mangler har jeg ikke funnet så mye. Batteriene til serviceindikatoren bør byttes og vaieren til slitasjeindikatoren på bremsene har røket.

Motoren svetter også litt olje en plass, men ikke så mye at det blir merker på bakken eller at en må etterflylle mellom skiftene. Ikke noe nevneverdig ventiltikking heller selv om jeg kjører med syntetisk 0/40 olje på bilen.

Jeg synes at det er litt mye brommelyd i eksosanlegget, spesielt på tomgang når bilen er kald, men jeg har ikke funnet lekasje i eksosanlegget, så det skal vel være slik :confused:

Dekkene er fine ang mønster på begge settene og det er pigger igjen på vinterdekkene. Men dekkene er noen år gammle og dermed litt harde. Ikke slik at de er stein harde, men dersom en vil ha bedre fremkommelighet på vinteren, burde det kjøpes inn nye vinterdekk.

Interiøret er blitt bleiket av solen gjennom årene. Førerstolen er litt slitt, men ikke slik at det er slitt hull eller sydd noen plass. Alt annet inne i bilen er fint. Førersetet er høydejusterbart i fremkant, men det er det. Stort sett bare servostyring, elspeil og justerbart ratt av utstyr på bilen. Ikke turteller en gang :(

Åravgiften er ikke betalt enda og for 5000 kr er den ikke inkl. Da snakker vi om at jeg får mer penger igjen av å vrake bilen, selge cd spilleren og sommerfelgene...

Rabben

Mvh Rabben

Lenke til kommentar
Del på andre sider