lovik Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Sikkert et dumt spm men..? Har en 1 farad RF Punch kondensator som jeg skal koble til nå og......da kutter jeg bare + og - kabelen og kobler kondisen imellom? Ikke noe annet som skal gjøres? Ble litt usikker her nå, så jeg måtte spørre. Lurest å være på den sikre siden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Jepp. Er vel ikkenoe styrestrøm på denne, (digital voltmeter på den ?) Monter den nærmest mulig forsterkeren og. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Har du egen remote på kondensatoren? Den RF kondisen jeg hadde var det feste for remote kabel, så den skrudde seg ikke på før anlegget skrudde seg på. Er den helt ny og ubrukt bør du lade den opp med en motstand festet på strømledning før kondensator. Ellers blir batteriet ditt tappet på samme måte som ved en kortslutning. kondisen trekker enormt med strøm for å lade seg opp.Bruk multimeter og mål spenningen på kondensatoren om den har vært i bruk før, så får du sjekket om det er strøm på den. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovik Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Ok, thanks! Den er bruk ja, og var vist bare å koble på. Den har ikke noe digitalt display nei. men den har 6 mindre kabelhull (3 på hver side) hva er de til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by lovik Ok, thanks! Den er bruk ja, og var vist bare å koble på. Den har ikke noe digitalt display nei. men den har 6 mindre kabelhull (3 på hver side) hva er de til? Monter den så nærme den største forsterkeren din som mulig. De hullene... Regner med at du kanskje har en slik puck oppå toppen. For egentlig er det bare to festeskruer på en slik kondensator. I såfall... Den pucken er en fordelingsblokk. X antall hull for ledninger. Litt pluss og litt minus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Velger å fortsette her siden jeg lurer på noe, Har en 1 farad RF kondensator m/display Men får ikke liv i denne når ejg har koblet den + på + å minus på minus. Men så ser jeg her at noen nevner noe med styrestrøm, hvor skal isåfall denne monteres, å kan jeg bruke samme styrestrøm som kommer til amp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Velger å fortsette her siden jeg lurer på noe,Har en 1 farad RF kondensator m/display Men får ikke liv i denne når ejg har koblet den + på + å minus på minus. Men så ser jeg her at noen nevner noe med styrestrøm, hvor skal isåfall denne monteres, å kan jeg bruke samme styrestrøm som kommer til amp? Skal være en liten skrue på toppen, mellom de to polene. Der kobler du samme remote som går til forsterkerne ja :) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Takker så meget :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg