Gå til innhold

Luftfilter

partypulp

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Jeg har funnet ut hvorfor det tar så JÆVLIG lang tid før jeg får filteret. Det blei bestilt via POWERZONE.. og som kjent, så synes de at leveringstid på 6 måneder er helt greit. Hadde jeg visst det hadde jeg bedt han duden skaffe fra et annet sted. Så vær litt skeptiske når dere bestiller fra POWERZONE. Du får kanskje varen FØR du har solgt bilen om du er heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kanskje vurdert dette filtret om jeg skulle kjøpt nytt! Skal visst være kjempe firma å handle ifra. Snakket om 3 ukers leverings tid. Bare skryt ifra Honda forumet iværtfall. Dette er visst et kit laget til sr20de. HKS.

http://www.takakaira.com/asp/template.asp?cat=2&id=3&prodID=QRrNoOojlKmipLk

Har også mye annet til primera!

Søk på startsiden deres. Finner ganske mye snacks! Stab stag og greier...++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort min siste handel med Powerzone. Tok flere måneder å få lyktelistene mine. Kompisen min rakk og selge bilen før han fikk sin fanger og han rakk og vrake den andre før han fikk den fangeren :=)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Er det noen som har noen negative erfaringer, med tanke på vann dritt osv. ved bruk av "trim" luftfilter?

Partypulp: passa pipercross filteret ditt rett på, uten at du måtte lage noe ekstra rør el. utenom??

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
Originally posted by partypulp

Jupp passa rett på det.

Hadde det ikke vært for at jeg skulle ha et varmesjkold også, hadde det tatt 20 min å sette på :)

Kun positiv erfaring jeg iallfall.

Gromlyd og mye sprekere bil.

2 tomler opp!

måtte du ut med masse cash for det filteret? kor du kjøpte d?

ser det er en stund siden du skreiv dette men du husker d kanskje? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider